söndag 19 april 2009

Trött i örat

Ja igår kväll blev det aldrig någon uppdatering.

Men jag var hos Ubbe från 20:20 till långt in på natten jag hade riktigt roligt.
Det var jag Helena Ubbe Pelle och Lelle som var där, tror klockan var 01:00 när jag la mig men då hade jag och helena varit och pratat med Elin en svängstatoil också å köpt mjölk.

Idag hände inte alls så mycker på förmiddagen, vid 13 tiden åkte jag till min älsklingar.
Gjorde lite svenska och matte läxa med Thelma sen for jag och Thelma på friidrott.

Senare blev det grillning hos Ubbe, vi satt och snacka lite och kolla på tv också.

Nu är jag hemma å paratar i telefon men min kusin Emma det har jag gjort nu i 2 timmar, börjar blir lite trött i örat men det är smällar man får ta.
Just nu visslar hon så fint i örat på mig.

Äntligen har jag fått iväg min beställning till ellos också har hållt på i typ 4 veckor med det.

God natt alla glada

Inga kommentarer: