tisdag 7 april 2009

6år

Idag har jag haft körkort i 6 år, fast hade jag tagit när jag var 18 skulle jag ha haft i 8 år fy vad gammal man blir.
Idag har det inte hänt allt för mycket saker.
Började morgonen men att åka och träffa sjukgymnasten som sa att jag inte fick cykla ute än skit också jag som så gärna vill det, nu vill jag ju cykla med Walle hon som ha köpt ny cykel och allt men det blir nog snart hoppas jag.
Fick i alla fall ett litet träningsprogram, lite drgövningar balans och tåövning även benpress, innan jag operera mig klara jag 150kg men det sjuka benet nu fick jag bara pressa 30 med båda benen:(
Så måsta jag ju för roligt pröva det friska benet också de klara jag ju också 150kg med idag blev jag alldeles trött av 80kg fy vad tråkigt och o vad fort musklerna försvinner.
Men jag är envis som en gris snart klarar jag det igen eller vad tror ni?
Sen på dagen hade jag bara almänt tråkigt var till Hassela en sväng med pos.
Vid 15 kom jag till Helena och kolla in den nya cykeln (snygg)
Sen var vi på byggmax vi hade aldrig varit dit fast det var inte så mycket att se.
På hemvägen kolla vi in hos Pelle roligt att träffa honom, då for jag Helena Pelle och hämta Ubbe och Lelle så var vi på skutan och åt.
Efter det var vi till Helena och fika alla uton Lelle han skulle åka och tanka och hem och duscha.
Undra om han blev ren fin och fräsch?

Inga kommentarer: