torsdag 16 april 2009

Hej

Igår gjorde jag inte speciellt mycket.

Var till Iggesund på eftermiddagen å åt lite mat, precis samma mat som vi åt på tisdagen på grillningen men men ombyte förnöjer ju fast det inte var speciellt mycket ombyte;)

Sen på kvällen kolla jag på rent hus fy vad där var äckligt, efter jag kolla klart måsta jag städa hela köket skura till och med kylen.

Idag har jag gjort lite mera, tog det bara lugnt en stund på förmiddagen sen klockan 14 var det dax att träna.
Idag fick jag äntligen lite ny saker att göra massa styrka härligt jag blev riktigt svettig, jag kände att jag fick ta i;)

Sen for jag till Rogsta och där är jag kvar än.

Jag och Helen har varit till stan en sväng också på dollar ÖB och kvantum mellan varven vi varit och kolla hur det går för Emil.
Han håller på med sin amazon som han ska besikta imorgon hoppas det går bra.

Jag fick besiktnings tid på min bil jag också idag, ska besikta den på min födelsedag snacka om att förstöra födelsedagen. kl15:00 ska jag vist vara där, gruvar mig lite redan.

Nej nu ska jag prata lite med Helen och hoppas att vi får gå tillbaka till Emil och se resultatet.

1 kommentar:

Emmis sa...

Japp, det skall han, så nu är det hård träning med han som gäller...