tisdag 14 april 2009

God morgon

Men nu är det äntligen vardag igen så underbart.

Klockan är nu bara 8:47 å jag redan är vaken, ja jag har till och med varit och tränat det är mycket skönare att ha det gjort på morgonen.
Fast på torsdag blir det klockan 14 men det får gå det också då.

Så nu har jag duschat, funderar om jag ska lägga mig och kolla på en film händer ju inte så mycket så här tidigt......

Ikväll blir det min och Helenas årliga grillfest å vad jag längtar, det brukar vara den middag som smakar bäst på hela året.
Nu hoppas vi bara på fint väder ikväll, men å andra sidan har vädret aldrig hindrat oss förr.

År2007 var det jätte varmt och fint då hade jag täck jacka men helena hat bara kort armada tröja.

År2008 var det värre då satt vi upp plast över ett parasol och min cykel då var det snöblandat regn men inte hindra det oss;)
jag berättar ikväll hur det var kanske kan få med lite bilder också.

Hej så länge.

1 kommentar:

Walle sa...

Va roligt å gött de ska bli med grillat!! :D