fredag 3 april 2009

Bloggen klar

Ja då tror jag att bloggen är klar.
Men om jag är nöjd eller inte än det vet jag inte det kan bara tiden utvisa;)
De blev ju lite roligt när jag lärde mig göra egna bilder, tack en en gång Walle...

Här är en till bild jag gjort, min lille mormor fick också vara med, saknar henne så otroligt.
Snart ska vi iväg och sätta mer henne i joden det kommer bli jobbigt, de var i Maj tror jag mamma sa.
Nej nu ska jag göra mig klar för att följa ullis på kjelles sen ska jag vänta på Thelma som är på ridning med Helen idag.
De skulle rida i skogen och de passar inte mitt knä så bra än.
kanske skriver mer ikväll......
Vad tycker ni om bloggen då?

2 kommentarer:

Walle the one and only! sa...

Bloggen blev jättebra tycker ja!!

Carina sa...

Mycket snygg blogg enligt mig :)