torsdag 9 april 2009

Ny mobil igen;)

Idag vaknade jag full av spänning visste att jag nog skulle åka och köpa ny mobil;)
Så efter 10 for jag och Helena ner på stan vi blev där en timme så länge brukar vi aldrig vara på stan.

Men jag fick i alla fall en vit w595 men blommor har haft en blå sådan förut å nu insåg jag att jag saknat den.

FramsidanBaksida
Helena köpte visst också en mobil fast hon inte skulle, men det telefonen var också super snygg.

Nu är jag i Iggesund men min gammla mobil, Niklas var ju första spekulant på den annars hade jag aldrig köpt ny

Men visst var min nya fin?
Sen köpta jag även ett trådlös headset som man kunde lyssna på radio och mp3 i, underbart att det finns jag som varit så sur över att man inte kan lyssna på musik i de trådlösa.
Jag trasslar bara in mig i sladdar och skit.

1 kommentar:

Walle sa...

Ja vi gjorde verkligen rätt i att köpa dom!! :) Jag är hel nöjd!! Hoppas bara att dom funkar bra nu då.. :P