torsdag 23 april 2009

Längtar

Ja jag längtar så, men vad är det egentligen jag längtar efter?
Det finns nog 2 saker jag längtar efter kanske en viss person, inga namn nämda.

Sen längtar jag naturligt vis etfer mina älsklingar som idag åkt till vemdalen, men de har ringt till moster och sakt att det är frammer och att allt gått bra.
Det drjöjer inte så lång tid tills de är hemma igen, får trotts allt träffa de på lördag eftermiddag.

Så nu ska jag och Helena bo i Iggesund med djuren 2 nätter de ska bli kul.

Tyvärr så måste hon ju upp och jobba lite imorgon, får försöka klara mig själv den stunden då.

vid 21 imorgon kommer Ubbe också hit det ska bli kul, vi ska grilla lite, det kan ju vara lite kallt den tiden men inte hindrar det oss;)

Just nu sitter jag och skriver lite medans jag är hos frissan Bull, hon håller på gör lite nya slingor på mig

Inga kommentarer: