fredag 10 april 2009

Långfredag

Ja det är sant det var en mycket lång fredag.

På förmiddagen gjorde jag typ ingenting, efter 12 var jag på ÖB Dollar och Prix och AH.
Jag köpte en tavla på AH en grå med rosa blommor fin tycker jag.

Vid 14 tiden åkte jag till Rogsta och kolla hur det gick där Ullis och Helen har tapetsera Helens rum idag.
Sen åt vi middag där, å jag fick påsk ägg av mamma och pappa.

Moster älskling och goding fick också påsk ägg av mig.

Älsklingen fick ett par trosor och 2 kinder ägg.

Godingen fick 2 nya nappar gissa vad hon sken upp när hon såg de, hon flina och visa smä tänderna de är så söta.

Sen när jag kom tillbaka till stan igen var jag på skutan med Ubbe och Jonas, sen gick vi på texas första gången jag var dit vi dela på någon taco bricka GOTT.

Sen var vi till Ubbe och kolla på så ska det låta efter det åkt Jonas hem och jag och Ubba kolla på singing bee och planerade en båt resa, ska bli kul hoppas det blir av ( om jag vågar åka båt då förståss;) )sist jag åkte blåste det så man måste hålla i sig när man gick och glasen ramla av bordet.

Nu är jag hemma och funderar på att gå och sova.

Inga kommentarer: