måndag 27 april 2009

25min

Härligt idag har jag varit ute och gått på morgonen, besämde mia att jag skulle stiga upp senast 9 för att gå på banken och på dollar.
Jag vaknade 8:55 å var så trött tänk om man fick sova en stund till, men så tänkte jag nej det är ju nu jag ska stiga upp och gå ut och gå inte försvinner min fula feta mage om jag ligger kvar i sängen.

Så då var jag på banken sen gick jag upp på dollar, sen skulle jag gå hem men då blev det helt plötsligt andra planer.

Jag följde med Helena och prov körde en bil.

Sen nu är jag hemma jag har duschat klätt på mig blåst och platta håret och gjort ordning håret på 25 min, det måste vara längesen de gick så fort sist men härligt jag tycker om när saker går fort och jag får stressa sen hur hälsosamt det är pratar vi inte om.
Men när jag låg i mammas nog var jag också stressad redan då så det läre nog fortsätta.

nej nu ska jag ta och åka till Rogsta och leta räkningen till besiktningen på bilen det är väl bästa att betala den;)

Inga kommentarer: