tisdag 7 april 2009

Skit dator

Hej alla glada.

Ja igår var en sådan där tråkig dag igen, jag fick göra om min dator igen tog bara 4 timmar BLÄ.
Å kan ända inte kolla på bloggar, vad trött jag blir ingen fattar vad det är för fel men går jag på bloggar från min favorit lista går det hur bra som helst.

Sen vid halv 4 var jag och Helena och kolla på cykel åt henne fy vad dyrt det är med cykel, tur jag har en som jag verkligen älskar å när jag köpte den så gick den på 4700kr så fick jag köpa till stöd, lås och skärmar så då blev det 5300kr det var inge bättre då heller.
Å värdelöst att inte alla skaer är med.
Men nu verkar det vara in på priset det är ju kanon bra;)

Efter de var jag och hälsa på mina älsklingar sakna de så, hade inte träffa Engla sen fredag fy vad länge.
Senare var jag och Helena ute och gick hälsa på ubbe en sväng.

1 kommentar:

walle the one and only sa...

mä har du tagit bort alla dina grejer på sidan på bloggen nu??