måndag 20 april 2009

Kort hår igen SKÖNT

Suck idag vakna jag heller inte till liv förrän framåt halv 12, blir så sur på mig själv när jag sover så länge.
Men imorgon blir det andra bullar då ska jag va på sjukhuset och träna klockan 7:30 så då kommer jag upp i tid.

Dag har jag och Helena varit på stan i 3 timmar hjälp det måste vara längesen sist, å inte köpte vi ett skit heller fast det var väl ingen av oss son hade pengar heller men är inte så fett på konto veckan före lön.
Men andra sidan är det aldrig fett på mitt konto.

Sen var vi på lidl det är inte ofta jag är dit typ en gång per år, men innan vi gick in där ringde pappa och sa att han hade fått pris på mina bromsok till bilen 1000kr styck å jag ska ha 2st SUCK

Sen klockan 19:00 var jag till min faster och klippte mig TACK faster......
Så nu är det kort och bra igen imorgon blir det nya slingor är jätte mörk uppe på huvudet nu,
tänkte göra slingor nu men tror det får vänta tills jag tränat imorgon det tar ju trotts allt en stund.
Synd Bull att du är upptagen imorgon annars hade jag bara suttit och njutit;)

Nu ska jag hoppa i duschen och få bort lite hår som kliar.

Inga kommentarer: