lördag 4 april 2009

Lördag

Fy vad tiden går fort nu är det redan lördag kväll, snart söndag och sen är helgen slut men imorgon ska jag äta chips först innan helgen tar slut.

Idag väckte Thelma mig 7:45 hon tyckte vi skulle stiga upp då hon var hungrig.
Efter 8 åt vi ju frukost och kolla på rallybrudar.
Vid 10 tyckte Helen att vi skulle komma till Rogsta, så vi åkte dit och tvätta min bil.

Tänk snart blir det Sommar bäck, slippa plåt fälgar skönt.


Vid 13 var jag och Thelma på Mc Donalds eller vi tog med oss hem och satt ute på gårde och åt så underbart väder.



Sen kom mamma förbi och vila lite hon hade delad tur fy vad tråkigt.

Pos kom också förbi och gjorde om min dator nu går det fort som bara den kan även se bilder på IKEA sidan, det är det bästa.

Nu på kvällskvisten var jag och Helena och Elin och köpte kina mat på kina köket.

Sen gick jag och Helena till Ubbe Elin ville inte följa.
Ja hos Ubbe hade jag riktigt roligt mycket skratt och mycket mys i soffan.....;)

1 kommentar:

Emmis sa...

Vad mysigt du verkade ha haft då, nu kan du se fler bilder på skrutten på min blogg... :)