fredag 17 april 2009

Fredag igen

Fan vad roligt Emil att det fick bra med bilen, lite små saker får man alltid räkna med;)

Idag har jag knappt hunnit med dag den har gått super fort, men så har jag hunnit med en massa saker.

Började redan klockan 8 med att tvätta men sen sov jag medans maskinerna gick;)
10 var det dax att stiga upp och hänga tvätt och ladda ny maskiner, medans de gick åt jag frukost och fixa håret och kläder på kroppen.

Vid 11:30 bar det iväg till Rogsta, där skulle jag kolla bromsar tvätta bilen och lägga på sommar däck.
Fast jag fixa bort de mesta av jobbet har så grymt ont i ryggen.
Kolla bromsarna var ju mindre roligt, måste fixa nya bromsok de är alldeles slut jaja där rök ca:1800kr då SUCK. ( jag ska leta mig de billigast som finns)
Så bytte jag och pappa till sommar däck på min bil avfetta fälgarna och gjorde de fina först.
Sen hjälpte min snälla lillasyster att tvätta av den, jag avfetta och körde högtryckstvätt Helen stackarn fick göra grov jobbet.

Men det är nog en himla tur att jag inte gjorde mer än allt jag ändå gjort idag, nu har jag så grymt ont i knä det är alldeles varm och svider hela tiden kan inte ena räta ut det.
Ryggen gör också ont, hoppas allt blir bättre snart så grymt leds på att ha ont nu vill jag börja cykla och hålla igång.
Fy fabian vad det är tråkigt att inte kunna röra sig riktigt och hålla igång avis på alla er som kan träna precis som ni vill, ta vara på det lova mig det.

Idag blev det tacos till middag i Iggesund det var så grymt gott.

Nu ska jag kolla singing bee.

Inga kommentarer: