fredag 1 maj 2009

Valborg

Ja igår var det valborg den dagen tycker jag är mysig med majbrasa.
Igår hände inte alls så mycket jag är inge hitta på sugen just nu varför vet jag inte, känner bara inte för det.
Jag och Helena var vill Iggesund och åta sen var vi på ankarmon och kolla lite, sen var vi in till Ubbe jonas och fia på köpmanberget sen var det bara sängen som vänta.

Ikväll blir det personalfest inge sugen på det heller men jag ska med ändå, vi ska på texas och äta, de kan väl bli lite spännande vissa säger att det är helt underbart gott där och vissa säger att det inte alls är så speciellt det är visst en speciell smak där.
Själv är jag lyckligt ovetande om det, men efter kvällens bravader kan jag svara.

Nu ska jag äta lite frukost och ta mig en cykel sväng, så underbart att cykla.
Så köpte jag ju en cykel data igår det som jag velat haft så många år, nu måste du också införskaffa en Helena;)

Inga kommentarer: