lördag 30 maj 2009

Lördag

Ja då är det lördag igen, men den här helgen är inte lik någon annan.
Det är bara jag och flickorna hemma nu i helgen, vi skicka iväg Ullis och Niklas till stockholm tidigt i morse så det får vara med varandra och bara rå om varandra.
De är de världa även om de 2 de älskar mest av allt stannade hemma.
Så idag har jag Engla och Thelma varit på baklucke loppas med pappa, sen var vi hem så då var vi och köpte godis.
Sen bar det iväg till stan igen för att äta pizza med pappa och Helen, hade lova Thelma att vi skulle äta ute så då gjorde vi det.
Jag och Thelma ska mysa och bara rå om varandra ikväll och kolla på robinsson finalen.
Lilla älsklingen sover nu så nu ska jag plocka lite disk ta in tvätt och plocka ihop ute, så ska jag göra ordning fick och mys till Thelma kommer hem halv 8.
Hej Hej

Inga kommentarer: