söndag 17 maj 2009

Mosters älskling

Idag har vi varit och gratulerat mosters älskling på Tisdag blir stor tjejen 8 år.
Som ni ser gillar hon inte kameran å mycket.

Hon fick en massa presenter typ allt hon önskat sig, men kläder samla inget plus poäng.
Eller som hon sa det var tråkigt att öppna men roligt sen när hon fick pröva.
Så fick hon present kort på HM för 300 kr å det är hon så stolt över hon ska få köpa precis vad hon vill.

Av mig fick hon bara en tröja, hon fick ju cykeln i mitten på april men det var ju klart att moster måsta komma med present i dag också.




Efter fika och tårta gick vi ut en sväng då fick även Helen och Engla vara med på ett kort.



Nu är jag hemma och funderar på om jag ska ta och lägga mig så grymt trött efter nattens bravader.

Så kommer det nog bli en tung dag imorgon vi ska ha urn nedsättning på mormor, det kommer blir skit jobbigt gruvar mig som bara den blir ledsen nu av att bara tänka tanken.

Å jag vet själv att jag är kall och hård när det väl gäller grina inför folk är inte min grej jag kommer nog stå där bara som en stel pinne och glo, eller så kommer jag bryta ihop totalt det är så det känns just nu.

Egentligen vill jag inte gå men, tyckte jag sa hejdå på ett bra sett till mormor på begravningen men jag har bestämt mig nu att jag ändå ska gå jag vet att mormor vill att jag kommer dit.

Hur kan man sakna en människa så otroligt? nu ska jag inte skriva mer ser ändå inte vad jag skriver

GONATT

Inga kommentarer: