onsdag 27 maj 2009

Ett tag sen

Ja då var det ett tag sen igen....så här dålig kan man väl inte vara på att uppdatera.
Men undra vad jag har gjort sen sist då.

Måndag

Då var jag med Engla, vid 9 tröttna vi på att vara inne så då gick vi ut och gick 1 timme sen ville hon åka cykel så då gjorde vi det.
Efter lunsch kom både Helena och Emma trevligt, vi gick till skolan och hämta Thelma älsklingen så blev det tuta på lastbilar på vägen hem som vanligt.
34st var vnäll och tuta på oss;)

Tisdag

Ja då var det dax att åka lastbil igen jag steg upp 3:00 jag skulle vara på plats klockan 4:30, inte alls ofta att jag duschar 3:10 på natten men så var jag trött också.
Men jag hade en as rolig dag trotts att den börja tidigt.
Tiden i lastbilen går ibland alldeles för tort tråkigt nog, men nu får jag längta till nästa vecka.
När jag kom hem var jag så trött så jag somna nästan sittande, då tänkte jag det här går inte jag somnar så hoppa jag på cykeln och cykla min runda på 1mil sen var jag pig.
Var på folboll med Emma efter det vi kolla när hennes lillasyster spela....jag vill också spela.

Onsdag idag då.

Idag fick jag sova på morgonen men när jag vakna 4:27 imorse hade jag lika gärna kunnat stiga upp och åka en sväng;)
Nu gör jag typ ingenting ska snart följa med Helena på besiktningen så jag läre väl hoppa i duschen snart och göra mig klar
Sen blir det Iggesund.

Inga kommentarer: