lördag 23 maj 2009

En lång dag

Å var den här dagen känns som den varit lång.
Jag har inte gjort så mycket vakna tidigt i dag också, så vid 12 kom Thelma Engla och Niklas så var vi på stan och kolla på karnevalen

Efter det var mamma hos mig några timmar hon jobba delad tur, så vi var en sväng på kyrkogården till mormor mamma är dit nästan varje dag och pratar med henne.....saknar dig mormor..saknar farmor och farfar också.

Sen var jag till Iggesund och åt tacos Ullis var så snäll och flytta den från igår till idag för att jag också skulle få eftersom jag åkte lastbil igår tack syrran;)

Sen har jag bara varit hemma på kvällskvisten och gjort typ ingenting inte lust med någon inte pratat med någon heller, förutom Anders jonsson och Ubbe då så längesen jag hörde ifrån de båda.

Nu ska jag gå i säng och fortsätta deppa.....

Inga kommentarer: