tisdag 19 maj 2009

Saknaden till min mormor är stor

Jag harfortfarande inte skrivit nått om hur gårdagen gick.

Ja vad ska man säga det gick ju det gjorde det, men det var lite tungt på slutet då blev jag jätte ledsen så då gick jag och satt mig i bilen med Engla som sov.

Vill ha min mormor här och nu, fast hon finns här med mig det vet jag.

Hon talade om för mig när hon levde att när hon dog skulle hon vara en lite ängel ovanför mitt huvud och det vet jag att hon är.

Senare på kvällen var jag och mamma på seans, jag tror inte på sånt där men efter gårdagen vet jag inte alls vad jag ska tro det var helt oroligt, jag kommer gå igen det är jag helt säker på men då ska jag kosta på mig en privat sittning det måste vara mycket bättre.

För egentligen brydde jag mig inte så mucket i de andra men det vara helt klart helt otroligt och spännande.

Inga kommentarer: