tisdag 12 maj 2009

Hel dag med Engla.

Då var ännu en dag över, igår blev det inge skriva.
Jag var med min älskade kusin hela dagen, så roligt att vara med henne vi har så roligt tillsammans.
Först var vi hos mig sen följde hon och hennes kompis Johanna med mig till Iggesund när jag skulle vara med Thelma och Engla.
Sen blev jag bjuden på mat hos Emma trevligt, maten var så grymt god.
Så när vi ätit kom Helena dit så gjorde jag slingor på både henne och Emma
Idag börja jag dagen med att träna 40 min, sen for jag till Iggesund för att vara med Enlga älsklingen.
Vi åt frukost sen var vi ute och gick 1 timme tror ni lilla spökfröken somna nej nej men kasta mössan på backen de gick jätte bra.
Så blev det lunchdax, men sen när vi skulle hämta Thelma så gick vi igen då somna fröken ganska fort.
när vi sen kom hem hade jag gått 10880st steg häftigt.
Å nu har jag och Ullis varit ute och cylka 45 min nu blir det inget mera motion idag.
Men just nu är jag uppe 12119 st steg bra av mig tycker jag.
Får vila benen tills Engla ska sova imorgon då blir det väl en timme igen.

Inga kommentarer: