lördag 2 maj 2009

Lördag kväll!

Ja igår var det ju personal fest, den kortaste jag någonsin varit med om.
Maten på Texas var väl helt okej men inget som jag kände å dit måste jag verkligen gå igen, tyckte nästan snarare det var lite smaklöst eller så var det för att jag inte alls var hungrig och laddad.

Idag har jag varit på stan med Thelma och kolla på uppträdande där, 3 timmar var vi på stan.

Sen for vi till Rogsta och grattulera mamma GRATTIS MAMMA!
Mamma och Eva satt och diskutera seans, det är nått jag verkligen skulle vilja gå på men vet inte om jag vågar men ska mamma gå måste jag mog följa ändå.
Fast att min mormor är med mig hela tiden vet jag, min lilla ängel ovanför huvudet det lova hon mig innan hon dog.
Men det vore spännande ändå.

Var jag hälsa på Ullis och Erika på jobbet ett tag också, nu är jag bara hemma och gör ingen ting skönast så inte ens sugen på att hitta på nått.

Funderar nu och jag ska lägga mig men klockan är inte ens 22:00 på en lördag kväll.....men men vad gör det.

Inga kommentarer: