söndag 24 maj 2009

Nöjd

God morgon.

Idag är jag på lite bättre humör an igår....men vem vet kanske är lika besviken innan kvällen är slut.

Nu är jag i alla fall nöjd med mig själv jag låg i sängen och fundera på om jag skulle ut och cykla, hade samma funderingar igår när jag vakna men så blev det aldrig då.
Men idag bestämde jag mig så hoppa jag i första bästa kläder jag hitta så drog jag.

Min sväng runt mo var bara 9km och 500m jag som skulle cykla en mil;( men så blev det jag tog ett varv runt kvarteret då blev det 1mil och 200m NÖJD

Eftersom man ska gå 10000 steg om dagen så går min cykling att omvandla till steg: 9450 steg eller 378 kalorier

Så jag har lite kvar idag, men snart ska jag förflytta mig till Iggesund och där ska jag fortsätta cykla;)

Ha en bra dag

Inga kommentarer: