fredag 22 maj 2009

kul kväll

hej hej.

Tyvärr blev det ingen cykling med Ullis i går kväll, men det blev en med min kära kusin.
Eller hon var ute och gick med sin granne så då cykla jag och mötte de.
De såg ut som det skulle börja regna typ hela dagen, men det kom aldrig nå regn förutom just den tiden jag cykla o vad blöt jag blev.
Men jag cykla 1 mil och 2 km det var härligt och det bästa med allt är att det inte gör nått ont idag.

I dag var jag inte alls lika duktig idag blev det bara 4 km men då har jag tränat styrka 30 min också.

Sen har jag varit ute och åkt timmer bil ikväll jag har också kört lite, å jag har haft en skit kul ikväll det är faktiskt längesen jag hade så otroligt roligt som jag haft ikväll.....vill ha mer av det.

Nu ska jag nog ta och sova snart men inte riktigt än, ska på stan och så med Thelma imorgon så jag ska hämta henne vid 11 men dit är det långt än

Inga kommentarer: