måndag 23 februari 2009

Tråkigt

Då är det måndag då.
Ja vakna redan halv 9, å vad tidigt.
Då var jag och tog nått blod prov inför korsband operationen, fy de börjar närma sig nu jag blir nervös av tanken.
Då ramlar man ner på noll igen man ska ha ont inte kunna gå riktigt inte kunna böja sig och så vidare hoppas det går fort.
Jag vill ut och cykla älskar det, jag älskar snön också men inte nå roligt när man inte får åka slalom har inte gjort det på 3 år fy vad längesen.
Då är det bättre det blir bart ute så jag kan börja cykla.

Efter det var jag och ullis och Engla på albert och kjelles vi skulle kolla till Helen hon praktiserar på kjelles nu.

Å nu har jag nyss ätit, har så grymt tråkigt fattar inte vad folk gör som har nått att göra hela tiden.
Jag har då inte ett skit att göra BLÄ.

Ska höra med mamma sen om vi ska baka mat bröd åt mig kanske det händer nått.

Hej så länge

Inga kommentarer: