lördag 28 februari 2009

Fint väder idag

Hej Hej.
Ja igår var jag till doktorn, de mest meningslösta besök jag varit med om tur man har frikort.
Han sa att det skulle gå över så smånging om det kunde ta upp till 2 månader vilken tröst, fick äta lite verktabletter.
Min knöl kände han då inte, han tröck där så jag blev alldeles svettig men det gjorde inte heller så mycket, hoppas det försvinner av tabletterna jag fick.
Så tyckte han jag skulle vara sjukskriven fram till operation men det tycker då verkligen inte jag.
Sen var jag till Camilla en svär så otroligt längesen vi sågs, där var det full huggning de ska flytta idag o vad roligt att flytta, jag vill hitta ett fint litet hus perfekt till mig nu, jag vill så gärna ha ett hus.
Vid halv 1 gick jag och Ullis och Engla och hämta Thelma och Felicia på skolan, då sa Felicia att vi har namnsdag imorgon, (idag alltså nu då det är ju Maria idag) de hade jag helt glömt bort.
Sen bar det vär på ridning, Helena kom också Thelma fick som hon ville hon tyckte det var så längesen helena var med.
Senare på kvällen var jag till Linda, Helena och Elin var där, jag fick en klocka till köket som jag så länge velat haft Linda skulle slänga en.
Tack så mycket Linda den fungerar och sitter fint på väggen.
Idag har jag varit och köpt en spegel med Elin hon hade lagt undan en och köpte en annan så kan det lätt bli.
HAHA lärt oss stata bil med start kabel har vi gjort också;)
Sen har jag och Elin gått runt lillfjärden det var mycket skönt, det är ju så otroligt skönt oich fint ute.
Nu skajag göra mig klar för att åka och jobba....ha en bra kväll alla.

1 kommentar:

Pedagogerna sa...

Hehe, ja det blir ju inte alltid som man tänkt sig, men jag tycker nog om det här spegel mycket mera :)! Tack för prommisen!!