tisdag 24 februari 2009

Ont

Å SUCK, min rygg gör ont ont och åter ont. Hur länge ska det egenliten göra ont?
Idag har jag bara varit hemma och gjort typ ingenting, jag och Therese skulle försöka göra ett nytt Schema men gav upp ganska fort, inte meningen att man ska måste jobba delad tur när man jobbar helg och dessuton en extra tur var 10 vecka på en ledig helg....Någon hejd på jobbandet får det vara.
Sen var jag och simma med Ullis i Iggesund det var jätte skönt för min rygg men nu gör det desto ondare.
Är så ortoligt leds på det onda nu, ska försöka jobba imorgon bitti få se hur det går, de jävliga är att det är ingen som täckar mig för att jag går dit bara jag själv som får lida.
Men jag hade tänkt försökta bita ihop nu tills jag ska operera knä.
Idag köpte jag en ny body lotion det luktar helt enormt gott jag är alldeles såld i lukten, smörjde mig vid 6 ikväll och den luktar än (underbart).
Nu ska jag nog ta och sova så jag orkar upp 5:45.

Ha det bra och sov gott.

Inga kommentarer: