torsdag 26 februari 2009

Hungrig

Nu är det torsdag eftermiddag, imorgon är jag ledig skönt.
Nu har jag jobbat 2 dagar dat har gått ganska bra fast till och från har det gjort otroligt ont också.
Har haft den lätta svängen båda dagarna, skönt med snälla arbetskamrater fast det inns ju alltid de som klagar.
Igår när jag slutar var jag till Igeesund, Thelma ville jag skulle komma idag också men jag sa nej vi syns ju imorgon på ridningen (men du läste rätt jag sa nej) det är inte ofta jag säger nej till att åka till älsklingarna vad jag kan minnas är det nog första gången i år.
I går kväll hitta jag en jätte konstig knöl i min höft gissa om jag blev rädd, den är stor och gör skit ont att ta på ont i ryggen får jag när jag tar på den också.
Så jag chansade idag också och ringa på HC å idag var det en jätte gullig sköterska som svar tur var väl det.
Behövde bara säga att Ipen och Alvedon hjälper inte har ätit i 14 dagar nu då tyckte hon att någon skulle titta på mig, å hade jag en knöl tyckte hon det ändå mera.
Hon trodde det hade blivit vätska i nånting kommer inte ihåg, vi får väl se imorgon.

Nu ska jag snart åka på frasses och äta så sugen på det å hungrig som bara den, Tack snälla Emma kusin med Fam och Helena och Petra för att ni vill följa........O vad gott det ska bli.

Inga kommentarer: