tisdag 17 februari 2009

Semester...

Idag har jag semester så otroligt skönt, så fick jag dessutom lämna min älskling och Felicia på skolan vid 8 i morse

Tänk vad åren går jag tycker inte alls att det var längesen jag själv blev lämnad på skolan men men det är 7 år sen jag sluta gymnasiet.
10 år sen jag sluta 9:an för jag ska ju på klassfest 16 maj.

Nu har jag och Ullis och Engla varit ute och gått en sväng, få se om min rygg blir nå bättre, den gör till och från så otroligt ont.

Igår köpte jag en ny mobil igen;) en C702få se hur länge jag ska ha den här....fast den känns redan mycket bättre än den andra, tyckter inte riktigt om den varför vet jag inte det var en bra telefon. Hoppas Emma vill köpa den andra, annars får jag väl sälja den till någon annan då.

2 kommentarer:

Emmis sa...

Får man inte prenumenera på din blogg?
Har du skivan hemma?
Jag är 99% säker att jag köper telefonen... :)
Kramisar kusin din...

Anonym sa...

Jaa jaa jaa....dessa underbara mobiler som man aldrig lessnar på!!!

Och nya kömmer det hele tiden,hehehehe....

Vet en som e värre än mig i att byta dessa underbara ting,men säger inget mera.

Jättefin bloggsida du har Mia!!!!
Mvh: Lasse kollegan.