söndag 15 februari 2009

Söndag

Jaha nu är helgen slut igen, imorgon är det bara att stiga upp och jobba igen.
Igår var det alla hjärtans dag så gilligt då;) jag fick hjärt ljus av mamma och ett hjärta av troll deg som Thelma gjort i skolan.
Igår var jag och kolla på skidtävling på ankarmon, Niklas åkte men Thelma fick inte åka de hade tagit bort barn tävlingen tråkigt.
Sen var jag och Thelma på häst tävling på lill fjärden tänk att jag var ut på isen livrädd var jag det är 13 år sen sist.
Sen var jag till Helens stuga och kolla på hälsinge rallyt det var häftigt se så nära typ 5 meter.
Där åkte jag skoter på isen hur våga jag det egentligen?
Fast det var lite dåligt med bilar synd att det var sväng 5 som gick där.
Kallt blev de efter ett tag också så jag fick så ont i ryggen.
Idag kan jag knappt stå eller sitta det är mindra kul, hoppas det är bättre imorgon.
På förmiddagen idag fick till och med Helena komma och fixa håret på mig för jag orka inte stå.
Tack så mycket Bull;)

Inga kommentarer: