onsdag 18 februari 2009

Onsdag förmiddag

Nu är det onsdag snart är denna vecka över också, å jag ska jobba helg SUCK.
Riktigt nöjd med gårdagen.
På eftermiddagen kom Therese till mig och åt mat riktigt roligt vi ses alldeles för sällan nu för tiden.
Sen på kvällen var vi till Katarina på marykay party de var riktigtg roligt jag blev imponerad, jag och Therese var lite tvekasm om det innan vi åkte.
Men vi var de ända om handla, vi handla på 900kr men de skulle räcka 4-6 månader så det lönar sig säkert.
Det verkar vara riktigt bra gerjer.
Jag ska också ha ett party fram genom här....vill du kommer? lämna en komentar och berätta så hör jag av mig.
Just nu gör jag inte så mycket sitter vid datan för ullis är ute och lilla Engla sover.
Snart ska jag göra mig ordning och åka på personal möte gruvar mig lite för vi ska diskutera schema så där kan allt hända idag, 9 olika viljor ska ska bli överrens.....HJÄLP

Inga kommentarer: