lördag 7 februari 2009

Lördag Kväll

Å nu är det redan lördag kväll, imorgon ska jag jobbar igen.
Idag har jag och Thelma varit ner ner till Söderhanm och badat men Felicia hon är hos sin pappa i helgen.
Vi hade riktigt kul, sen var vi på MC Donlds och åt, tänk att min El Maco fanns kvar vilken tur jag hade, jag som trodde den var borta för i år.
Sen när jag äntligt kom hem skulle jag få veta om jag skulle få vinna de fina skona på tradera, men när det var 1 min kvar ville inte datan längrea så jag förlora.
Sen nu ikväll har jag och Ullis varit ute och slängt lite skräp på återvinningsstation och kolla på hus.
Vi var och kolla på huset jag vill ha också, jag är så grymt sugen på att köpa hus.
Ett hus här i Igggesund skulle ju vara perfekt, trivs så bra här och så nära min 2 älsklingar, Niklas tycker också det skulle vara bra;) då har han nära till mig när han ska hjälpa mig plus att han kanske kan hälsa på mig lite oftare.......

Inga kommentarer: