måndag 23 februari 2009

Sjukvården

Å jag blir så trött på sjukvården som är idag.
Nu är det 11 dagar sen jag fick rygg skott så roligt är detinte......börjar bli rätt lads nu.
Prata med HC på fredag morgon men men vad kunde de göra inte ett skit.
Där fick man höra att man skulle äta mirakel pillret ALVEDON de hjälper mot allt.
Ja så var det i alla fall Ipren och Alvedon i max dos.
Läkarna kunde inget göra förran jag tappa känseln och kissa eller bajsa på mig.
Nu har jag ätit de i 11 dag ja visst är det bättre men långt ifrån bra, så nu var jag ner på apoteket för att höra om de fanns nått annan mirakelpiller, men där fick jag höra att jag inte fick äta recept fria värktabletter längre utan jag måsta träffa en daktor.
Å SUCK hur bär man sig åt egentligen med dagens sjukvård?

2 kommentarer:

Walle sa...

äsch, jag är bara glad att kunna hjälpa till.. ;) Ja super bra sjukvård!! :S

Anonym sa...

Ja,dagens sjukvård är ingen sjukvård alls! Vanvård kallas det. Fk bestämmer över läkarna,men sen finns det en del som hellre skulle göra nåt helt annat än arbeta med sjukvård,som inte är lämpad att arbeta som doktor.