fredag 20 februari 2009

Fredag

Nu är det fredag eftermiddag också, tiden går fort ibland.
Ledig blev jag i helgen också fast på rätt trista förhållanden jag har ryggskott, jag kan tala om att jag hade så mycket hellre jobbat.
Men men nu får jag stå och ligga istället sitta gör så ont.
Snart börjar älsklningens ridning också så tomt att inte följa med på de, men det är väl lite jobbigt att vara där.
Fast jag kan inte slita mig helt från det så jag ska åka dit en sväng senare och titta på lite.
Så efter det blir det tacos i Iggesund gott, fick även nyss erbjudande om att följa med på texas av walle, alltid någon som tänker på mig och vill ha mig med;) men jag sa att så länge orkar jag inte sitta då får jag väl krypa därifrån sen.
Nu ska jag försöka åta nått så hungrig.

Kram på er

Inga kommentarer: