torsdag 5 februari 2009

Nu är det natt

Hej hej OJ OJ vad klockan är mycket nu, man skulla behöva sova.

Titta vad fin min blogg blivit jag och helena fixa till det;)
Men bilden påminner mig om min sonyericsson k750i den telefonen tyckte jag om, jag hade ett tema i den hur länge som helst med denna musse.

Nu har jag jobbat några dagar ingen så jag har inte gjort så speciellt mycket, imorgon ska jag jobba kväll inne på Ingsta undra hur det kommer att gå jag har inte jobbat ner på avdelningen sen Oktober 2002.
Men men den ena ska väl bara läggas efter den ändra;)

Nej nu är klockan snart 1 jag bode nog ta och sova tänk vad trött jag ska vara om pos vill att jag följer honom vad 6 tror det var då han böjra, men jag har ju inte hört nått mer om det så jag vet inte det visar sig väl.

GONATT

2 kommentarer:

Walle sa...

Ja vi är så duktiga så!! :) Jag ska också ta och sova!! GONATT ;)

Emmis sa...

Har du många telefoner? Vill ha en ny, och är inne på Sonyericsson, tänkte om man fick känna sig för med nån av dina isåfall..