onsdag 15 september 2010

Skönt att röra på sig

Ja dagen idag har nog varit idag som alla andra dagar.
Vaknade vid 6 fixa fram lite kläder och frukost åt Elias så följde jag med honom till taxin.
Skit ryggen min ville inte stå då heller, idag har den mått extremt dåligt men men orkar inte bry mig i den längre.

Så vid 10 tiden var jag i Iggesund så då gick jag Ullis och Engla slingan där på 4 km det är helt underbart att rör på sig så mycket som jag gör nu fast det är ju ända gången min rygg inte gör ont.
Sen när Lasse och Elias kommit hem var vi på maxi så där gick det 2000kr på bara en kort stund helt otroligt.

Sen kom min älsklingar när Ullis åkte och jobba. så fick jag det riktiga Internet också idag spännande men har inte koppla in det än det hinner säkert gå några dagar innan det blir gjort ockdå.

Så blev det kyckling tacos till middag sen var det äntligen dax igen, så då drog jag Mamma Björne Lasse och ELias ut i slingan igen fast då bara 2.5km

Så nu ska nog ta och lägga mig snart.

Inga kommentarer: