lördag 11 september 2010

Marknan

Just nu sitter jag vid köksborde och väntar på att min älskling ska servera mig lite sen lunch, sen blir det langos till middag på marknaden.
Men så fick han disktrasor i går också som det stod jag älskar dig på och min kökshjälte.

Ja äntligen är det marknad i stan så himla roligt, fast min rygg kan ju ha nått lite bättre över helgen.
Men jag får försöka bita hit och gå lite grann i alla fall jag har ju slav hemma sen när jag är helt slut i ryggen av det hårda underlaget¨.
Få se om det finns nå roligt att köpa också tror inte det blir nå strumpor i år har så många, är mer sugen på det där super sköna boxer trosorna jag köpte för 2 år sen.


Så annars idag har vi varit till Rogsta en sväng och hämtat vatten pass så tvättmaskinen kan stå rakt.
Så skulle vi väl ha satt upp lite hyllor och så.
Så han vi varit ute och gått 4 km i elljusspåret här vid gymnasiet, det tycker min rygg om fast det gör lite ont men det var ju ute och röra mig jag skulle vara.
Så nu har jag gått 4 dagar av 6 det är bra gjort av mig.

Nu kom maten på bordet så det är väl bäst jag äter.

Inga kommentarer: