söndag 19 september 2010

Röstat

Jag idag var det dax att rösta igen, och jag har varit och röstat RÖTT.

Annars idag har jag inte gjort så mycket vi har mest varit hemma, men nu ha de jag bor med åka och pysslat om lastbilen en sväng.
Så snart ska jag också försöka åka dit fast min rygg hatar att åka bil.

Sen på eftermiddagen kommer Camilla och Christer och Tim (han får nog nått annat) hit och äter langos med oss, det ska bli mycket roligt.

Så nu skulle jag ha försökt fixa ordning lite på håret men det börjar jag tycka är så tråkigt, men ändå vill jag inte ha långt hår det är ändå tråkigare tycker jag, så jag med många många andra blir så töntig på att klippa bort den slitna då och slitet hår är så fullt.
Mitt hår mår toppen bra nu när jag klipper det en gång i månaden ca.

Nej nu ska jag inte sitt här länge för det tycker ryggen heller inte om.

Hej då

Inga kommentarer: