onsdag 1 september 2010

Lite av varje

Ja då var det redan onsdagkväll tänk att tiden går så fort när man är ledig.
Nu är jag bara ledig en dag till sen jobbar jag hela helgen.

Igår beställde jag äntligen bredband och hemtelefon får se när det kommer och om det går så fort med fiber som folk säger, men jag tog 100 i hastighet så då ska det väl gå fort.

Annars har jag inte gjort så mycket annat än försökt få någon ordning här hemma, å sovrummet blev så fint med en vit säng, så nu är det bara nya tapeter som ska dit, men det får vänta lite vi ska fixa Elias rum först.

Idag har jag och Elias varit på stan och handlat det blev ett par DC skor åt honom som han nu så länge velat ha.
Så blev det ett par adidas byxor och ett par puma byxor och en puma tröja.
Så fick Thelma en puma tröja också.

Lite halv dyrt blev det men klart det ska ha fina kläder så det är väl smällar man får ta.

Nej nu orkar jag inte skriva mer.

Inga kommentarer: