lördag 4 september 2010

Helg

Ja då var det helg igen, fast inte sådan kul jag jobbar, fast jag jobbar med Therese ikväll och Kerstin imorgon så det är lugnt.
Fast andra sidan finns det ingen jag har nå problem att jobba med, jag kan mitt jobb och vet precis vad som ska göras.

Annars idag så tog vi en promenad på ca 4 km i eljlusspåret vid 9 imorse efter frukost, det var hur skönt som helst.
Sen har jag satt upp gardiner i mat rummet idag vad fint det blev jag älskar våran lägehet det känns äntligen som ett riktigt hem.

Så i början på veckan kommer våran nya tvättmaskin längtar.

Nej nu läre jag nog gå och duscha och göra mig klar för en kväll på jobbet sen blir det nog cruising.

2 kommentarer:

Erika sa...

Jag är så nyfiken på lgh nu när ni kommit i ordning, måste komma och hälsa på någon dag.

MiaMia sa...

ja gör du det.