onsdag 15 september 2010

Mår så bra

Ja förutom min rygg så mår jag så grymt bra.
Allt känns så lugnt och fridfullt nu för tiden å våran lägenhet är helt underbar ha aldrig trivs så bra någonstans som jag gör här och nu.

Å min sambo är också helt underbar, så får jag det allramesta jag vill ha av honom också.
En platt tv ville jag ha, det fick jag 2 st till och med.
Så nu när vi flytta ville jag ha både en egen tvätt maskin för jag ska inte boka massa tiden och springa till tvättstugan.
Å det fick jag helt underbart med egen maskin i badrummet den skulle jag aldrig byta ut.
Så tyckte jag lite synd om Lasse som alltid måsta diska efter maten så då fixa han en diskmaskin den är också guld värld.

Så har jag äntligen fått min vita säng också (fast där kanske han tröttna på mitt tjat:) )
Så nu ska det bara bli de randiga tapeterna i sovrummet som jag så länge velat ha.
Fast först ska vi fixa Elias rum han vill ha svart och grått så det är väl klart han ska få det.

Nej jag skriver kanske mer än annan dag om hur bra jag mår och hur jag har det....

Nu kom min älskling upp så då ska vi mysa lite och sova så småningom

Inga kommentarer: