torsdag 9 september 2010

Skit rygg

Det är då en skit rygg man har, idag var jag till läkaren med din igen.
Men han trodde inte att det var så stort fel på den nu men det var ändå svårt att säga.
Eftersom jag redan vid 45 grader domnar bort i foten när han lyfte benet.
Men nå annat hitta han inte så där direkt, jag var nästan lite för överrörlig.

Men han tyckte att jag skulle vara inne och still så lite jag kunde för då stelna jag till så ute och gå och så skulle jag vara mycket och träffa sjukgymnast för att träningsprogram.
Så skulle jag höra av mig om det blivit nå bättre tills onsdag annars skulle jag få läkarintyg så skulle han skicka mig på röntgen, men så långt hoppas jag inte att det behöver gå.

Så nu blir det väl till att träna och gå promenader, men det kan ju vara bra för mitt fläsk också......

Inga kommentarer: