torsdag 23 september 2010

Fula ord på folk

Ja Lasse han har inte bara lite fula ord på folk han inte, men tyvärr är det så ful så det inte ens går att skriva här tänk om barn skulle läsa.

Men han säger att de flästa förtjänar det, det är för mycket ap h...r i detta land säger han.

Men annars så har jag börjat dagen med en promenad i slingan, sen ville Lasse att jag skulle följa med till Kvarnsveden med det vågar jag inte ge mig in på med min rygg jag stannar snällt hemma och längtar efter honom.

Så för min del blir det middag i Rogsta sen vet jag inte riktigt....

Igår var jag upp till knäcktriket och hälsade på Therese det var roligt att träffa henne utanför jobbet också men lätt blir det jobb prat men vi han prata annat också.
Så fick jag smaka på hennes "hopkok" till kyckling gryta men det var faktiskt god, men så plocka jag bort lök och svamp men det fick jag sa hon;)

Nej nu ska jag gå och äta lite lunch med min älskling innan han åker och jobbar.

Inga kommentarer: