tisdag 14 september 2010

Doktorn

Idag började jag dagen som vanligt i elljusspåret, men dag var det med mamma och Britt-Marit det var roligt.
Sen imorgon blir det 5km med Ullis och Engla om hon går med på att åka vagn då det är inte alls säkert.

Så var jag till doktorn idag för att imorgon har jag ju varit hemma en vecka. men den doktorn var helt dum i huvudet, för nu var det helt plötsligt sjukgymnasten som skulle avgöra om man kunde jobba eller inte.
Fast det har de då aldrig annars fått avgöra men men, ska dit på torsdag i alla fall.
Annars kunde jag börja jobba på måndag med andra arbetsuppgifter men undra vad det skulle vara.

Men idag på eftermiddagen har jag då haft väldigt ont och helt slut i rygg och ben, så är hela jag alldeles trött och slut fast det är jag varje eftermiddag..

Men nu ska jag i alla fall gå och ligga mig i ett bad och bara vara sen blir det idol på tv under täcket, men fan vad tråkigt jag ska få om jag ska ligga still så länge.
Ett varv vi slingan hade varit bättre med det är ju inget höjdar väder för det en gång per dag får räcka.

Inga kommentarer: