tisdag 25 augusti 2009

Sugen på flytt

Ja då har den här veckan börjat rulla på också, redan tisdag eftermiddag.
Igår gjorde jag inte så mycket var med mina älsklingar när Ullis åkte och jobba vid 15 tills 17 när Niklas kom hem.

Den här veckan är helt underbar alla dagar med mina älsklingar.

Igår då var de ju med mig, nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli lite mer så ska jag hämta Thelma på skolan 13:30 och sen hämtar vi Engla på dagis vid 15.
Imorgon då ska jag bara ha de på eftermiddagen igen men hur långt in på kvällen vet jag inte än det beror på Niklas men jag har ju all tid i världen för de.
Torsdag är det hämtning på skolan igen, men hur det blir med dagis då vet jag inte, sen på kvällen är det fri idrott.
Fredag tror jag bara att det är ridning med Thelma vad jag kommer ihåg i alla fall.
Hela veckan är full härligt.

Å ryggen har jag fortfarande jätte ont i ska bli roligt och se vad doktorn säger imorgon.

Sen börjar jag även på att bli lite sugen på att flytta nu en 2:a skulle inte vara helt fel, kunna stänga dörren till sovrummet bland annat, känner mig lite i vägen ibland när Lasse ska upp och jobba tidigt.
Funderar på om jag ska ställa mig i kö på en 2:a på Brantensväg i Sanna men det kan man ju verkligen få vänta på det är ju lite konstigt system på hudiksvallsbostäder.
Men en lägenhet så långt norr ut som det bara går vill jag ha i alla fall helst med egen ingång inte bara lite krav jag har.

1 kommentar:

Erika sa...

du glömde skriva vad du ska göra på lördag!