torsdag 27 augusti 2009

Hämtat Thelma

Ja då var det redan torsdag tiden bara springer iväg.

Nu har jag varit och hämta Thelma på skolan även Klara följde med oss hem, så nu har vi fikat lite så leker de igen. ( eller städar Englas rum verkar det som de gör)

Om några timmar blir fri idrott för tjejen min.

Snart är det helg också....HELG= fest nu är det tredje helgen i rad som det är fest, sen nästa helg är det ju MARKNAN längtar så.
Helgen efter är det fest igen, sen hoppas jag verkligen att det är lugnt ett tag jag och ju inte så mycket för fest men det är roligt ändå.

Sen Söndag blir det nog en riktig slö dag bara, tror jag och Lasse bara ska ut och åka en sväng äta nått gott och bara ha roligt i hop, så var vi hamnar är det absolut ingen som vet.

Nej nu skulle jag ha hitta på nått men vad skulle det vara?
Efter fri idrotten kanske det blir lite lastbil får väl se

Inga kommentarer: