tisdag 18 augusti 2009

Städar

GÅRDAGEN.

Ja igår gjorder jag inte heller så mycket, Min älskade kusin kom vid halv 12 och fårga om hon fick bjuda på lunch ååååå vem tackar nej till de?
Tack så jätte mycket Emma så roligt att träffa dig igen så längesen sist.

Så var vi åven och hänta ut våra arbetskläder äntligen fick jag min rosa jobb tröja, men tror även det blir en ceris och turkos snart de var så snygga.


Nu håller jag på städer det är ju så mycket mindre roligt, så nu måste jag sitta här en stund medans golven torkar.

Idag har jag för uton stådat vatit med Thelma för Niklas var på dagis första dagen med Engla.
Å det var som vi hade trott hon tyckte det var super roligt där kelte hela tiden och ville inte allls gå hem, när hon väl vara hemma var det det bra grin.

Nej nu ska jag fixa färdig här och hoppas på att Lasse kommer snart så det blir nå middagsmat.

Sen senare ikväll blir det cykla av igen, jag och Helena tvingar oss själva att cykla upp för höglids backen.

Inga kommentarer: