söndag 23 augusti 2009

Slut på helgen

Ja då var det söndag kväll igen, tänk vad helgerna går fort.

Idag skulle jag städa och greja vad hände inte nått.......tvätta och diska är det ända men men det finns fler dagar till att städa.
Är det någon min stökiga hem inte passar för då så får det lite bli att komma hit.

Annars idag har jag och Lasse inte gjort mycket vi var en sväng till Helena och käka pizza med henne.

I går var jag på 30 års fest till Terese mycket roligt och god mat, fast jag blev lite trött på slutet.
Å var handikappad man blir när det inte spelar någon roll vart man vänder sig så står det (ingen täckning) på mobilen......det är verkligen nått jag inte gillar;)

Imorgon klockan 8 ska jag till sjukgymnasten igen åååå jag vill verkligen inte vara hemma och sjukskriven, det känns lite bättre i ryggen nu så hoppas jag kan jobba snart få se var läkaren säger på onsdag.

Nej nu ska jag nog ta och hoppa i duschen och lägga mig och glo på en film.

God natt alla

Inga kommentarer: