onsdag 5 augusti 2009

Fy vad tiden går fort.

Alltså i bland går tiden bara så fruktansvärt fort, nu är det nästa snart en vecka sen jag skev sist.
Så under den tiden har jag hunnit vara ledig 3 dagar, därför det går så fort för det är så skönt att vara hemma.

Igår kväll var jag och Lasse Mamma Helen och Emil på bio vi kolla på Sommaren med Göran.
Finmen vara helt ok men den räcker att se en gång, otroligt rolig vara den å tack gode gud att man inte har ett sånt där liv som Göran hede.

Idag ska jag väl bara åka till Iggesund och bara vara, de åket till leksand imorgon mina älsklingar så då måste jag passa på idag.
Men men det dröjer inte så himla länge innan jag träffar de igen, för imorgon börja jag också packa och så far jag ner till de på fredag efter jobbet eller tidig lördagmorgen.

Så på lördag blir det sommarland hela dagen hoppas det blir fint väder.

Nej nu ska jag nog ta och göra mig i ordning för att åka till Igeesund

Inga kommentarer: