onsdag 26 augusti 2009

Doktorn

Ja idag har jag varit till en riktig lek gubbe som ska kallas doktor.
För vem har tidigare sakt att det inte är dumt att lyft när man har ont i ryggen.

Min sjukgymnast sa att jag inte alls skulle jobba och anstränga mig helst inte luta mig framåt.
Men den där så kallade doktorn sa att det inte alls var farligt jag fick luta mig tills det gjorde ont och lyfta och jobba var inte alls någon fara, men jag skulle ju ändå undvika saker som gjorde ont.
Så om någon på mitt jobb larmar om att den har ramlat så ska jag säga att det gör ont att lyfta från golvet, så det undviker jag så får den stackarna ligga kvar;)

Å alldeles för tjock var jag också så det är väl bäst jag bantar annars skulle jag bara få ändå ondare i ryggen.

Men alltså så fungerar det ju inte fattar de inte sånt, men jag fick väl ändå vara hemma i 2 veckor och träna ryggen innan jag ska börja jobba igen.

Så nu ska jag i alla fall se fram emot LÖRDAG då blir det lite fest hos mig kul....så blir det även en hel helg med Lasse tänk att vi är ledig tillsammans hela 2 dagar;)

Inga kommentarer: