lördag 29 augusti 2009

Mini golf

Nu har jag, Lasse Emma och Kari spelat mini golf, det gick super bra, Jag vann med 43, sen Emma med 46, sen Lasse med 64, Kari kom sist med 68, sen spelade ju vi killarna mot tjejerna och då vann vi överlägset med 89 emot 132... :)
Älskar dig min älskade kusin, du betyder så mycket för mig, skulle aldrig i livet vilja förlora din vänskap...
Så efter det var vi till Borka och kolla på fyrverkeri, var så otroligt rädd för sånt när jag var liten men nu tycket jag att är rätt mysigt att titta på.
Nu har vi varit och kolla på lite här i Hudik men det var ju totalt värdelöst.
Nu blir det lite chips och kolla på tv, sen blir det nog sängen så vi kan stiga upp tidigt och på börja våran daxtur......Norrut. söder eller väst är det ingen som vet.

1 kommentar:

Emmis sa...

Tack det samma... hahahahaha